ankieta
Badanie wizerunku firmy LPP S.A. w mediach społecznościowych
Jak ocenia Pan/Pani poszczególne działania prowadzone przez marki grupy LPP w mediach społecznościowych?
Od 1 do 5 (gdzie 1 oznacza nieinteresujące 2 - raczej nieinteresujące, 3 obojętne, 4 interesujące, 5 bardzo interesujące)
1
2
3
4
5
Publikowanie informacji o nowościach w ofercie
Publikowanie informacji o produktach
Organizacja konkursów z nagrodami
Oferowanie kuponów rabatowych
Publikowanie porad oraz inspiracji
Promowanie wydarzeń własnych
Co przekonało Pana/Panią do obserwowania marki grupy LPP na portalu społecznościowym?
|
Które z wymienionych działań prowadzonych przez marki sieci LPP na portalach społecznościowych wpłynęły na podjęcie przez Pana/Panią decyzji zakupowej?
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG